AMD: Kolejne technologie dla gamingu
fot. Materiały promocyjne
News

AMD: Kolejne technologie dla gamingu

AMD: Kolejne technologie dla gamingu

Zespół EndGame

Zespół EndGame

Tak AMD zwiększa liczbę FPS

Rok temu firma AMD udostępniła technikę FidelityFX Super Resolution (FSR), której zadaniem jest zwiększanie liczby FPS poprzez skalowanie rozdzielczości w obsługiwanych grach. 

Szybko też FSR stało się najszybciej implementowanym rozwiązaniem programowym do gier w historii AMD. Dziś lista gier z obsługą lub zapowiedzianą obsługą FSR w wersji 1.0 i 2.0 przekroczyła 110 tytułów. Dziś także nowa wersja FSR 2.0 została udostępniona publicznie i bezpłatnie w ramach inicjatywy GPUOpen.

 

  • 22 gry, które otrzymały lub otrzymają obsługę FSR 2.0, w tym m.in.: Abyss World, Hitman 3, Rescue Party: Live!, Super People, The Callisto Protocol. Do tego dziś zapowiedziano jeszcze: The Bridge Curse, Thymesia oraz Tiny Tina’s Wonderlands.
  • Kolejne gry z obsługą FSR 1.0 to m.in.: Resident Evil 2, Resident Evil 3, Resident Evil 7: Biohazard, and iRacing oraz wkrótce w: Call of the Wild: The Angler, Lies Of P, PC Building Simulator 2 i Project HP.
  • Jednocześnie zgodnie z zapowiedzią FSR 2.0 zostało dziś udostępnione jako otwarte API do łatwej integracji wraz z kompletną dokumentacją oraz pełnym kodem źródłowym C++ i HLSL. Technika jest zgodna z DirectX 12 i Vulkan, a wtyczki do Unreal Engine 4 i 5 pojawią się wkrótce. Konsole Xbox również obsługują FSR 2.0 i niebawem zostanie ona udostępniona w ramach zestawu deweloperskiego Xbox GDK.

 

Zachęcamy do lektury bloga AMD, na którym omówiono szczegóły i rozwój FidelityFX Super Resolutuion.

Powiązane tematy:

AMD